گرافیک ایران4کیا

گرافیک ایران4کیا

طرح های لایه باز ویژه طراحی های مذهبی-تبلیغاتی-آموزشی،فرهنگی . توجه : لطفا بعد از دانلود طرح ها،حالت چشم لایه را از پالت لایه ها روشن بفرمائید.((و از ارسال تیکت درباره چشم لایه،خودداری فرمائید))

وکتور های اسلیمی،سنتی،مذهبی - برنامه های کرل و ایلاستریتور Ai-Cdr

طرح های تذهیب و اسلیمی

عید نوروز

بنرهای مذهبی و دینی

بنر های مناسبتی و ملی

طرح های مهد قرآنی

طرح های تابستانی

لوح تقدیر( اداری-جشن عبادت-الفبا-کودک-دانش آموز)

فون عکاسی (کادر،زمینه)

کارت شناسایی و عضویت

رزومه کاری

استند های تجاری و نمایشگاهی

تراکت

بروشور / کاتالوگ

لوگو های تجاری

سربرگ و کارت ویزیت

انواع طرح های لایه باز ( مهدکودک - پیش دبستان - دبستان )

انواع جلد دفتر و کتاب(ویژه کودکان)

برنامه هفتگی مدرسه/پیش دبستان/مهدکودک

تابلو مهدکودک و پیش دبستان

کارت امتیاز کودک

کارنامه

جدول ضرب ریاضی اعداد

خط کش کاغذی

بنر و پوستر ویژه جشن های یلدا،تولد،و...

طرح های یادواره شهدا

طرح های مختلف لایه باز در فتوشاپ

پوستر

طرح دیپلم آموزشگاه ها

کارت پستال

بنر های خیرمقدم(همایش ها-مناسبت ها-مکه-کربلا)

تسلیت و ترحیم

طرح های لایه باز ماندالا با متد زنتنگل

کاراکتر ها و شخصیت های کارتونی

تصویر سازی

طرح ها و وکتورهای مختلف

تقویم

نظرسنجی سایت

از سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 195
  • بازدید دیروز : 672
  • بازدید کل : 2220104

معانی هنر از دیدگاه بزرگان !


هنر از دیدگاه بزرگان

 

آنجا‌که طبیعت توقف می‌کند، هنر آغاز می‌شود

 

---------------------------------------------

 

ویل دورانت
«آنچه هنگام مردن بر اندوه می‌افزاید بی‌هنری فرزند و کارهای بیهوده و ناپسند اوست و هرآنچه از غم می‌کاهد، هنرمندی و اندوخته‌داشتن کردار نیک و پسندیده‌اش می‌باشد.»

 

سید مرتضی آوینی
«اختلاف رأی در باره خوبی یا بدی یک اثر هنری، نشان می‌دهد که آن اثر پرمعنی و جاندار است.»

 

اسکار وایلد
«ارزش هنرمند را باید هنرشناس معین کند نه مردم کوچه و بازار، به‌تعریف این و آن غره نشوید و خود را هنرمند نشمارید، بگذارید مقام و شخصیت شما بی‌آنکه به دیگران تحمیل گردد، شناخته شود.»

 

امیل زولا
«اگر مردم می‌دانستند برای احراز مقام استادی چه رنج‌ها برده‌ام و چه روزها و چه شب‌ها جان کنده‌ام هرگز از دیدن شگفی‌های هنری‌ام متعجب نمی‌شدند.»

 

میکل آنژ
«اگر هنر داری بیاور وگرنه هنرنمائی مکن که رسوائی به‌بار خواهی آورد.»

توماس مان
«اینکه انسان بتواند چیزهائی را که سبب آزار دیگران است در خود از بین ببرد هنر است.»

آگوست ردن
«به‌همان شدتی که بقال به‌کاسبی ذوق دارد، هنرمند از معامله بی‌زار است.»

 

بالزاک
«تا در کسب دانش و هنر هم‌چشمی و رقابت نورزید، بزرگ و باارزش نمی‌شوید.»

شوپنهاور
«تشخیص دادن عیوب خیلی بهتر از دیدن هنر‌ها است.»

 

دیل کارنگی
«تکامل باید هدف اولیه همه هنرمندان حقیقی باشد.»

 

بتهوفن
«تمام هنرها برادر یک‌دیگرند، هریک از هنرها بر هنرهای دیگر روشنائی می‌افکند.»

 

ولتر
«تنها کسی که هنر دارد و کاری از او ساخته است می‌تواند به‌فردای خویش اطمینان کند.»

 

سعید نفیسی
«خدایا هنر چقدر بلند و عمر چه اندازه کوتاه است.»

حافظ
«دانشمندان، علما و بزرگان هرکدام نردبانی برای ترقی دارند، لیکن شاعران و هنرمندان این مدارج را پروازکنان می‌پیمایند.»

 

ویکتور هوگو
«دانش و هنر از هر اقلیمی برخیزد و متعلق به هر قومی که باشد، از آن همهٔ جهانیان است.»
پوشکین

 

«در این دنیای پست و درمانده که کوچکترین شور و اشتیاق مواجه با حرمان می‌شود یگانه روزنهٔ گریز، هنر است و بس.»

 

برنو والتر
«در ترویج دانش و هنر اهتمام نمائید تا مردم صاحب استعداد ضایع نشوند.»

جامی
«در هنر هم مانند زندگی فقط آزادی و ترقی است.»

 

بتهوفن
«زیبائی دنیا بسته به‌هنرهای زیبا است؛ هنر، مایه غرور و وسیله تسلیت و تشفی خاطر است.»

 

آناتول فرانس
«سادگی، صداقت و عدم تصنع در هر اثر هنری بزرگترین اصول زیبائی است.»

 

الکساندر بلوک
«سنت در هنر به‌منزله کتاب الفبا است، اما جز این ارزشی ندارد.»

 

بالزاک
«شاد ماندن به‌هنگام گیر و دار یک کار ملال‌آور و بیش از اندازه پرمسؤلیت، هنر کوچکی نیست.»

جامی
«غالب اشخاص هنر را حس می‌کنند بعضی‌ها می‌فهمند، ولی عده‌ای بسیار کم، هم حس می‌کنند و هم می‌فهمند.»

 

هولارد
«فقط عقیده مرد هنرمند قابل توجه است، حتی در مورد روش و اخلاق.»

اخلاق ناصری
«کسی‌که با دستش کار می‌کند کارگر است، کسیکه با عقل و دستش کار می‌کند پیشه‌ور است، کسی که با دست و عقل و احساسش کار می‌کند هنرمند است.»

 

شارل ویلدراک
«ما نسل بدبختی هستیم، به‌همین جهت از بی‌چارگی ناچاریم به‌کمک دروغ‌هائی هنر خود را از واقعیت‌های زندگی دور نگه‌داریم.»

 

ژرژ ساند
«مرد آزاده، پروردن هنر‌های عالی را اساس مصاحبت با دوستان خود قرار می‌دهد و به‌وسیله مصاحبت با دوستان خود، فضایل اخلاقی را در نفس خویش به‌کمال می‌رساند.»

 


شکسپیر
«من می توانم ادعا کنم که در هنر ِ تحمل ِ بار ِ مقدرات، اعم از شادی و تعب، آنقدر مسلط شده‌ام که مصائب در نهاد من وجد و نشاطی ایجاد می‌کند که قرین سعادت است.»

 

هلن کلر
«نمی‌دانم چه سری بین هنرمندان حقیقی وجود دارد که هیچ‌کدام به‌دنیا روی خوش نشان نمی‌دهند.»

 

بتهوفن
«وقتی از میکل آنژ سؤال شد، چرا تا به‌حال ازدواج نکرده‌ای؟ بدون تأمل جواب داد: من با هنر خود ازدواج کرده‌ام و آثاری که از خود به‌جای می‌گذارم در حکم فرزندان من هستند...»

 

جامی
«هرکسی را نتوان گفت که صاحب‌‌نظر است// گل بی‌خار جهان، مردم صاحب‌هنرند»

 

سعدی
«هنر از احتیاج زاده می‌شود و از ثروت می‌میرد.»

 

ادیب پیشاوری
«هنر بهتر از گوهر نابكار// كه گيرد تو را مرد داننده خوار»

 

فردوسی
«هنرپیشه باید هنر خود را آشکار و خود را پنهان کند، این است هدف هنر.»

 

اسکار وایلد
«هنر تلخی‌های زندگی را افزون می‌سازد و این تلخی‌ها، زندگی را شیرین می‌کند.»

 

شوپن
«هنر خوب است اگر احساسات خوب را ترویج کند، احساسات هنگامی خوب است که شعور ِ ممیز ِ نیک و بد به خوبی آنها حکم دهد و این شعور در میان مردم یک عصر مشترک است، هنر جهانی یک محک درونی دارد که پا برجا و بی‌خطاست و آنهم وجدان پاک نام دارد.»

 

لئو تولستوی
«هنر در طبیعت نهفته است و متعلق به‌کسی است که آن را از طبیعت استخراج کند.»

 

دورر
«هنر، دشمنی دارد به‌نام جهالت.»

 

بن جانسن
«هنر زیور بشر است و بشر زیور کیهان.»

 

ناصرخسرو
«هنر قدرت و توانائی نیست، بلکه تسلی خاطر است.»

 

توماس مان
«هنر کلید فهم زندگی است.»

 

اسکار وایلد
«هنر محصول تحریک احساسات، و هدف آن نیز انتقال احوال نفسانی و عواطف انسانی است.»

 

لئو تولستوی
«هنر ِ من باید برای سعادت بی‌چاره‌گان اختصاص یابد.»

 

بتهوفن
«هنرمند عاشق طبیعت است و به‌همین جهت، هم برده و هم ارباب آن است.»

 

رابیندرانات تاگور
«هنرمند هرجا بود سرفراز// کجا باهنر شد اسیر نیاز»

 

فردوسی
«هنر و دانش، برگزیده‌ترین و بزرگوارترین انسان‌ها را به‌هم مربوط می‌سازد.»

 

بتهوفن
«هنرور باید برای عده‌ای بی‌شمار مفید باشد نه برای عده‌ای معدود.»

 

گدئون تاله مان دِ روو
«هنرمند متعلق به‌آثارش می‌باشد و آثارش متعلق به‌دیگران.»

فردوسی
«هیچ گنجی به‌از هنر نیست و هیچ هنری بزرگوارتر از دانش نیست و هیچ پیرایه‌ای بهتر از شرم نیست و هیچ دشمنی بدتر از خوی بد نیست.»

 

سقراط
«یک هنردوست ممکن است هنرمند نشود، ولی یک هنرمند محققأ باید هنردوست باشد.»

 

جهت دانلود این مقاله روی لینک زیر کلیک فرمائید

معانی هنر از دیدگاه بزرگان !
انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

هنر اپ آرت (Optical Art)


اپ آرت

اُپ آرت یا هنر دیدمانی:
واژه‌ی اُپ آرت

اپ آرت

اُپ آرت یا هنر دیدمانی:
واژه‌ی اُپ آرت (مخفف Optical Art) مفهوم وسیعی دارد كه نمی‌توان آن را به مرز مشخصی محدود كرد. این واژه مخصوص یك سبك خاص و یا یك نوع اثر هنری خاص نیست، بلكه مفهومی وسیع‌تر و عمیق‌تر در ورای این واژه نهفته است.
اُپ آرت، سبكی هنری بود كه بعد از پاپ آرت پدید آمد. (سبك پاپ آرت در شماره‌ی بیست و دوم مهر معرفی شد). شرح دقیق این واژه همان‌طور كه گفته شد، بسیار مشكل است، زیرا درون این گرایش هنری، گرایش‌های بی‌شمار دیگری نیز وجود دارد. این سبك، تركیبی از علم و هنر است،‌به عبارتی می‌توان گفت كه وجوه علمی در آثاری كه به این سبك خلق می‌شوند، قابل تشخیص هستند. هنرمند این سبك در آثاری كه خلق می‌كند، تأثیرات مختلفی را كه در بیننده ایجاد می‌شود، مد نظر دارد و هدف وی این است كه تماشاگر را به نوعی در جریانی كه این‌گونه تصاویر قصد بیان آن را دارند، وارد كند. گاهی در آثاری كه به این سبك خلق می‌شود، مخاطب دو و یا چند تصویر مختلف را درون یك تصویر تشخیص می‌دهد و از این مشاهده، كه به نوعی یك بازی فكری ست غرق در لذت می‌شود.
اُپ آرت درواقع یك سبك نقاشی انتزاعی بود كه از خطاهای بصری و دیگر جلوه‌های دیدمانی بهره می‌گرفت. این سبك كه در دهه‌ی 1960 در ایالات متحده پدیدار شد، عموماً از رنگ‌های درخشان و انتزاعات هندسی درهم فشرده استفاده می‌كرد و بر مد، طرح‌های تبلیغاتی و دیگر جنبه‌های فرهنگ همگانی دوره‌ی خود، تأثیر زیادی داشت. مهم‌ترین منبع الهام‌بخش اُپ آرت كارهای یوزف آلبرس، هنرمند امریكایی ـ آلمانی، به‌ویژه مجموعه‌ی بزرگداشت مربع او بود. شكل (1) آلبرس در این مجموعه، كه در مدت زمانی بیش از 25 سال پدید آمد، مربع‌هایی را نقاشی كرد كه به گونه‌ای در داخل یكدیگر قرار گرفته بودند كه بتوانند وارسیون‌های رنگ و اندازه و مكان را به نمیش درآورند. تكنیك‌های اُپ ارت بعد از یك دوره غیبت طولانی، دوباره به وسیله‌ی جمع كوچكی از نقاشان انتزاعی در دهه‌ی 1980 احیاء گردید.
تاكنون كسی نتوانسته است به درستی تعریفی جامع و كامل از این هنر ارائه دهد كه در بر گیرنده‌ی مفهوم این سبك باشد. در سال 1964 مقاله‌ای از نویسنده‌ای مجهول‌الهویه منتشر شد كه عنوان آن «اُپ آرت: تصاویری كه به چشم یورش می‌برند» ذكر شده بود. گرچه این تعریف تا حدودی صحیح به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان گفت كه كاملاً منطبق بر واقعیت است. زیرا اُپ ارت فقط محدود به چنین تصاویری كه نویسنده شرح داده، نمی‌شود. در اُپ آرت، تحریك شبكیه، مهم‌ترین وسیله و معمولاً تنها وسیله‌ی ارتباط است و هدف از آن، ایجاد واكنش‌های بصری فیزیولوژیك در تماشاگر است. همان‌طور كه از این مطلب استنباط می‌شود، بسیاری از كارهای هنر دیدمانی، چیزی بیش از بازی‌های زیركانه‌ی ادراكی (یا خطای باصره) نیستند. البته این آثار در بلندمدت نتوانستند اعتبارشان را حفظ كنند و فقط معدودی از آن‌ها توانستند موقعیت خود را به‌عنوان یك اثر هنری حفظ كنند، و از آن میان تنها استثنای درخور توجه، كار بریجیت رایلی بود (شكل 2) این بانوی هنرمند در سال 1960 اقتباس از نمودارهایی را آغاز كرد كه دانشمندان از طریق آن‌ها، فرایندهای ادراكی را مطالعه می‌كردند، او بعد از تجربه‌های هرچه ظریف‌كارانه‌تری در این حوزه، رفته رفته رنگ‌مایه‌های خاكستری و سپس سایر رنگ‌ها را نیز در كارش وارد كرد. محرك‌های دیدمانی، هیچ‌گاه فی‌نفسه، هدف او نبودند. رایلی در آثارش، عناصری را برمی‌نگرد كه به‌عنوان بخشی از طبیعت به كار می‌گیرد، مانند عناصر تشكیل دهنده‌ی یك منظره: درخت‌ها، ابرها، تپه‌ها و رودخانه‌ها و با درهم رفتن آن‌ها، چنان پدیدارهای سحرانگیزی می‌آفریند كه بسیار بیش از سر جمع عناصر فرمی و رنگی یك مجموعه‌اند، بی‌شك این تصاویر، بیش از تأثیرگذاری علمی، دارای تأثیر برانگیزی غنایی و شاعرانه‌اند.
در آغاز رواج این سبك، فقط هنرمندان اروپایی بودند كه به این سبك نقاشی می‌كردند، امابعدها هنرمندانی از امریكای شمالی نیز به جرگه‌ی آنان پیوستند كه به‌عنوان مثال می‌توان از بریجیت رایلی و یوزف آلبرس نام برد.
اُپ آرت در دهه‌ی 70 به صنعت پارچه‌بافی نیز راه یافت، اما باید متذكر شد كه این هنر هرگز محبوبیت پاپ آرت را كسب نكرد.
ویكتور وازارلی (Victor Vasarly) و اُپ آرت:
شاید بتوان گفت كه وازارلی، مهم‌ترین هنرمند سبك اُپ ارت است، زیرا وی از همان آغاز در این سبك، بسیار فعال بوده و همواره گرایش‌های جدیدی در این زمینه خلق می‌كرد. نمی‌توان به سادگی ادعا كرد كه وی فقط در این زمینه نقاشی می‌كشید و طرح‌های جدیدی ابداع می‌كرد؛ چراكه در ورای هركدام از نقاشی‌هایی كه می‌كشید، فلسفه‌ای نهفته بود. او عمیقاً به وجوه علمی نقاشی‌هایش توجه داشت و درواقع نوعی هنر علمی را دنبال می‌كرد. علاوه بر این وازارلی همواره تلاش می‌كرد كه هنرش برای همه قابل فهم باشد؛ یعنی نیازی نبود كه بیننده معلومات قبلی و یا سابقه‌ی ذهنی مشخصی داشته باشد، بلكه با دیدن آثار وی به سادگی از آن‌ها لذت می‌برد. این هنرمند در كنار آثاری كه خلق می‌كرد، همواره افكار و نظرات‌اش را می‌نوشت و در دسترس عموم قرار می‌داد. این متون در نشریات بی‌شماری در امریكا و اروپا به چاپ می‌رسید.

بیوگرافی:
ویكتور وازارلی در سال 1908 در شهر «پِش» در مجارستان متولد شد. وی ابتدا در آكادمی بوداپست پزشكی خواند و سپس زیر نظر الكساندر بورتنیك به فراگیری هنر پرداخت. در سال 1930 به پاریس مهاجرت كرد. كار خود را با گرافیك و هنر تبلیغاتی آغاز كرده و در 1944 به نقاشی پرداخت. اندكی بعد، نمایشگاه‌های مكرر خود را در گالری دنیس رُنه برپا كرد.

وی از سال 1947 منحصراً روی هنر كنستروكتیو هندسی كار كرد. وازارلی فرم‌های رنگین پیش ساخته‌ای را برای جفت‌كاری‌های مختلف پدید آورد تا به كمك آن‌ها بتواند هنر ارزان و قابل تكثیری را تولید كند. وی در اواخر دهه‌ی 1950 و در دهه‌ی 1960 به كسب جوایز بین‌المللی متعددی نایل آمد. وازارلی مبتكر اصلی و یكی از آفرینش‌گران هنر دیدمانی به شمار می‌آید. او از سال 1961 عمدتاً در جنوب فرانسه می‌زیست و دو موزه در پُروانس به نام وی نامگذاری شده‌اند. هم‌چنین یك موزه در زادگاه وی، شهر «پِش» مجارستان به نام وازارلی وجود دارد. این هنرمند 6 سال پیش، یعنی در سال 1997 در پاریس درگذشت.

 جهت دانلود مقاله،روی لینک زیر کلیک فرمائید.

هنر اپ آرت (Optical Art)
انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

60 نکته برای گرافیست شدن!


۶۰ نکته برای گرافیست شدن

 

این مجموعه، در بردانده نکاتی است که شاید به هنگام مطالعه در نظرتان بدیهی جلوه کند. اما اغلب بدون توجه به آن ، اقدام به برنامه ریزی تبلغاتی و طراحی گرافیک میکنیم...

 
 

۱) پیش از آغاز هر پروژه تبلیغاتی تمام مواردی را که تصور می کنید با پروژه شما مرتبط و ضروری است و باید آنها را انجام دهید ، یادداشت و فهرست کنید.

 

 

 

۲) در مورد موضوع سفارش اطلاعات لازم و ضروری کسب کنید. تا زمانیکه تمامی اطلاعات ضروری یا حداقل مذکور ، اشتباه محض است.

 

 

 

۳) اگر برای تبلیغ کالای مورد نظر ، اقدام به طراحی تصاویر الزامی است بهتر است تمامی الگوهایی را که به ذهنتان میرسد ، بر روی کاغذ منتقل کنید.

 

 

 

۴) سقف بودجه که سفارش دهنده امکان پرداخت آنرا دارد برای شما بسیار اهمیت دارد ، چرا که به شما امکان می دهد موارد دیگر پروژه را براساس آن مدون و محاسبه کنید.

 

 

 

۵) شناخت ویژگیهای کالا یا خدماتی که قرار است برای آن تبلیغ کنید شما را در قرار گرفتن در مسیر درست تبلیغ ، بسیار یاری می کند.

 

 

 

۶) تا حد امکان از بکار گیری تصاویری که در سایر آثار چاپی استفاده شده اند پرهیز کنید ولی اگر به دلایلی لازم باشد چنین کاری انجام دهید – از جمله اصرار سفارش دهنده آنهم در صورتی تصویر مورد نظر متعلق به آرشیو خود او باشد – حتما تصویر اصلی را از او تحویل بگیرید و از اسکن کردن تصاویر چاپی خودداری نید، زیر این امر در چاپ (افست) مجدد تصویر سبب می شود تا تصویر از نظر جهت قرار گرفتن ترام ها دچار افت کیفیت شود. (به این ایراد اصطلاحاً پیچازی می گویند).

 

 

 

۷) زمانیکه برای انجام پروژه در اختیار دارید باید کاملا مشخص باشد در حقیقت جدول زمانی تبلیغاتی شما جهت ارائه محصول تبلیغی در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

۸) انتخاب تکنیک و شیوه متناسب با موضوع از موارد دیگری است که در امکان موفقیت شما مؤثر است.

 

 

 

۹) اگر مایلید ایده تبلیغاتی شما منحصر به فرد و به اصطلاح (یونیک) باشد، بهتر است ایده های اولیه را با احتیاط کنار گذاشته و به موارد دیگر فکر کنید.

 

 

 

۱۰) راهنمایی سفارش دهنده در تعیین آنچه می خواد به عهده شماست بنابراین مطمئن شوید که سفارش دهنده می داند چگونه تبلیغی را برای خدمات یا محصولش می خواهد.

 

 

 

۱۱) سفارش دهنده را در جریان پیشرفت مراحل کار قار ردهید.

 

 

 

۱۲) سرعت عمل در تمامی کارها مورد تأیید است اما بازنگری چند بار هر طراحی می تواند در کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت آن مؤثر باشد.

 

 

 

۱۳) به تفاوت بین زیبایی و موفقیت توجه کنید. اثر موفق اثری است که تأثیر لازم را در زمان پیش بینی شده در مخاطبین مورد نظر داشته باشد.

 

 

 

۱۴) توجه به نظرات سفارش دهنده لازم و ضروری است ولی در ادامه این توجه نباید به اعمال سلیقه مشتری تسلیم شوید.

 

 

 

۱۵) اتودهایی که برای ارائه به سفارش دهنده کار می شوند باید تا حد امکان کامل بوده و با نمونه نهایی مورد نظر شما همخوانی داشته باشد.

 

 

 

۱۶) ترجیحاً از ارائه یک اتود طرح به سفارش دهنده خودداری کنید.

 

 

 

۱۷) در صورتی که معتقدید نمونه ای از کارهای ارائه شده به صاحب کار، نسبت به دیگر اتودها برتری دارد ، بطور غیر مستقیم و از طریق برشمردن مزایای آن، سفارش دهنده را نسبت به دیگر اتودها برتری دارد به طور غیر مستقیم و از طریق برشمردن مزایای آن،سفارش دهنده را نسبت به انتخاب آن راغب کنید .

 

 

 

۱۸) به یاد داشته باشید صاحب اصلی اثر خلق شده توسط شما سفارش دهنده آن اثر است بنابراین سلیقه شخصی خود را در اجرای کار به عنوان امضای کار اعمال نکنید.

 

 

 

۱۹) هرگز در برشمردن معایب احتمالی کاری که انجام داده اید پیش قدم نشوید.

 

 

 

۲۰) گاهی اوقات ایده های تبلیغانی خوبی به سرعت در ذهن شکل می گیرند و به همان سرعت نیز از یاد می رورند مناسبترین راه برای حفظ این ایده ها، انتقال بلافاصله آنها روی کاغذ به صورتکاملاً ابتدایی و همراه کردن این اتود خام باتوضیحات نوشتاری است.

 

 

 

۲۱) غالباً حساسیت بیش از حد در رعایت کیفیت، به وجود آورنده وسواسی مخرب است و زمانی در اثر وجود دارد که باید از ایجاد تغییر در آن خودداری کرد. تشخیص دادن ای زمان اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

 

۲۲) اگر سفارش دهنده ویژگی مشخصی از تبلیغ کالا یا خدماتش را مورد توجه دارد ، شما موظفید جهت موفقیت کارتان ( و کار او) و برای نیل به هدف، مورد تأکیدی را در اثرتان جلوه گر کنید.

 

 

 

۲۳) پس از تأیید اتود کار توسط سفارش دهنده اجرای چند نمونه وار یاسیون رنگ و طرح ، هم شما و هم سفارش دهنده را در رسیدن به محصولی قوی یاری می کند.

 

 

 

۲۴) نوآوری در غالب موارد سبب جلب توجه مخاطبین می شود. ولی به کار گیری آن در صورتی که حساب شده و هوشمندانه انجام نشود منجر به شکست عملیات تبلیغی شما خواهد شد.

 

 

 

۲۵) ایجاد تغییرات غیر معمول و غیر منتظره در کار، می تواند به جذابیت آن کمک کند. البته این ابتکار نباید عوارض اقتصادی، بصری و ... داشته باشد.

 

 

 

۲۶) ایجاد و حفظ یک هارمونی کلی در اثر ، گام دیگری در موفقیت آن است چگوگی خطوط مورد استفاده در آن ، نوع قلم نوشتار ، رنگ، کادر و ... همگی باید متأثر از موضوع تبلیغ و هماهنگ با یکدیگر باشند.

 

 

 

۲۷) برای انتخاب فونت مناسب، باید مواردی همچون موضوع کار، مفهوم نوشته، حجم اشغالی توسط نوشتار ، محل قرار گیری رنگ مورد نظر برا ی آن و غیره مورد توجه قوار گیرد.

 

 

 

۲۸) رنگهای مورد نظر خود را حتماً با توجه به اطلسهای رنگ قابل اطمینان انتخاب کنید. این نکته به ویژه در هنگام اجرای طرح بوسیله نرم افزارهای گرافیکی و دیدن آن از طریق مانیتورهای غیر حرفه ای حائز اهمیت است.

 

 

 

۲۹) هنگام تایپ فارسی در نرم افزارهای گرافیکی، به دلیل تنظیم اولیه این نرم افزارها برای تایپ انگلیسی یا اصطلاحاً لاتین ، فواصل بین بعضی حروف بیشتر از حروف دیگر می شود توصیه می کنیم پس از اتمام تایپ مطالب و تبدیل آنها به تصویر یا مسیر ، ایرادات موجود در رابطه با فواصل حروف را از بین ببرید.

 

 

 

۳۰) در هنگام طراحی با نرم افزارع از تبدیل و تغییر مکرر و ساختار فایل خود مگر درموارد کاملا ً ضروری خودداری کنید. تبدیل و تغییر مد رنگی، ابعاد، کیفیت فایل و .... سبب کاهش کیفیت طرح نرم افزارهای شما می شود.

 

 

 

۳۱) در اجرای سفارشات، کنترل متن نوشتار از جهت رفع غلطهای املایی. به ویژه در سفارشات چاپ ضروری و برعهده شماست. حتی اگر این موارد نادرست از جانب سفارش دهنده صورت گرفته باشد.

 

 

 

۳۲) توجه به فرهنگ بصری و کلامی مخاطبین تبلیغات، سبک کاستن از بسیاری دوباره کاریها می شود.

 

 

 

۳۳) توصیه می کنیم بیش از شروع اتودهای اولیه برای انجام سفارش تبلیغاتی قراردادی مشخص با سفارش دهنده عقد کنید.

 

 

 

۳۴) در صورت امکان روی دو یا چند پروژه تبلیغاتی بطور همزمان و در یک آیتم زمانی فکر نکنید . این کار سبب میشود تا ضریب موفقیت کامل هر یک ازپروژه ها بطور قابل توجهی کاهش یابد.

 

 

 

۳۵) اصول و قواعد گرافیک به منظور خلق آثار جذاب ، زیبا و موفق ایجاد شده و مورد استفاده قرار می گیرد اما گاهی امکان دارد رعایت این اصول و بکارگیری آنها از میزان جذابیت یا توفیق کار بکاهد در این صورت بهتر است از رعایت جزء به جزء این اصول پرهیز کنیم

 

 

 

۳۶) همواره موارد تبلیغاتی که انجام داده اید را (و حتماً از آنها آرشیوی در اختیار دارید) مورد بازبینی قرار دهید. این کار باعث می شود متوجه پیشرفت یا احتمالاً سیر نزولی در آثارتان شوید.

 

 

 

۳۷) در آثاری که مخاطب عام دارند میانگین سطح سواد بصری و فرهنگی جامعه را به عنوان معیار درک پیامتان در نظر داشته باشید.

 

 

 

۳۸) معکوس کردن بعضی از قسمتهای نوشتار، کوچک بزرگ کردن بخش هایی از آن واژگون کردن تصاویر ، تغییر غیر متعارف ابعاد طرح و نسبت آن، قرار دادن همه عوامل طراح در بخش کوچکی از کادر و تضاد با بخش بزرگتر آن و ... از جمله موارد ایجاد جذابیت در اثر اجرایی است. البته مسلماً این موارد را در جای خود بکار خواهیم برد.

 

 

 

۳۹) ارائه ماکت، اتود و به طور کلی طرح آنجه قرار است بعداً به اجرای نهایی برسد با کیفیتی بیشتر از اجرای اصلی سبب ایجاد نوعی پرتوقعی در سفارش دهنده میشود.

 

 

 

۴۰) در آثاری که به دلیل محدویت ابعاد امکان استفاده از تصایر کاهش می یابد بهتر است با بکار گیری فونتهای جذاب و مناسب این نقیصه را کم رنگ کنیم.

 

 

 

۴۱) توصیه می کنیم آرشیوی از فونتهای فارسی و انگلیسی که با هم هماهنگ هستند، تهیه کنید اینکار در طرحایی که نیاز به استفاده هم زمان از دو زبان در آن است بسیار مفید است.

 

 

 

۴۲) ترجیحاً و در صورت امکان هنگام اجرای سفارش، به واریاسیون جمعی آن نیز فکر کنید.

 

 

 

۴۳) اثر ارجینال را به مشتری تحویل ندهید. حال این اثر اجرای دست باشد یا وسیله نرم افزار اجرا شده باشد. دلیل اینکار جلوگیری از تغییرات احتمالی در طرح بدون اطلاع شماست.

 

 

 

۴۴) آگاهی نسبت به زیر شاخه های گوناگون گرافیک زیر شاخه های آنها (گرافیک محیطی گرافیک خبری ، گرافیک ژورنالیستی و ... مواردی چون بروشور، کاتالوگ ، پوستر، نشانه بسته بندی و ...) و اصطلاحات (گرید، پونیت، لی آوت، فونت و ...) و نیز نقاط قوت و ضعف هریک از این شاخه ها و زیر شاخه ها الزامی است.

 

 

 

۴۵) هرگز در اجرای آثارتان وابسته به یک تکنیک و شیوه اجرایی نشوید. اینکار ضمن تکراری کردن آثارتان شما را در انجام پروژه های تبلیغاتی گوناگون کاملاً محدود خواهد کرد.

 

 

 

۴۶) تا آنجایی که برایتان مقدور است از پذیرفتن طرحهای نیمه تمام خودداری کنید. چنین موردی هم برای شما و هم برای طراح قبلی و هم برای سفارش دهنده تبعات منفی دارد.

 

 

 

۴۷) به هنگام ارائه فاکتور هزینه ها به سفارش دهنده، از تخفیفهای غیر معقول خودداری کنید. تخفیفهایی که شامل مبالغ قابل توجه می شوند، ذهنیت مشتری را سنت به صحت مبلغی که پرداخت می کند، درچار تردی میسازد.

 

 

 

۴۸) اجرای یک طراحی می تواند با مشخص کردن این موارد آغاز شود. مورد سفارش مخاطب (گروه سنی و فرهنگی) زمان در اختیار، عوامل بصری لازم، تکنیک اجرای متناسب با هزینه ها و موارد جانبی.

 

 

 

۴۹) در طراحی و ارائه آثار به مکان ارائه آنها توجه داشته باشید. این نکته از جهت در نظر گرفتن عوامل بصری اطراف آنها که می توانند نقش تکمیلی یا تخریبی داشته باشند. حائز اهمیت است.

 

 

 

۵۰) به هنگام اجرای پروژه جدید، طرح های انجام شده قبلی را پیش رو داشته باشید و تا حد امکان از عناصر تصویری و اجرایی که در طرح قبل موجود است، استفاده نکنید.

 

 

 

۵۱) ضمن اجرای سفارش، مشتری از آموزش تبلیغاتی داده بکوشید میزان آگاهی های او را رد ارتباط با تبلیغات و سواد بصری افزایش دهید.

 

 

 

۵۲) در صورتیکه تکنیک اجرای طرحتان یکی از شیوه های چاپ است – بویژه چاپ افست- پس از تکثیر طرح، نمونه چاپ شده را با نمونه ارجینال تطبیق دهید. از این طریق در هنگام اجرای آثار بعد ه با همان تکنیک اجرا می شوند، جزئیات کار را با اطمینان و دقت بیشتری مشخص خواهید کرد.

 

 

 

۵۳) برای بدست آوردن سفارش، قیمت بازار را خراب نکنید این کار ضمن لطمه زدن به همکاران دیگر نهایتاً باعث متضرر شدن شما نیز خواهد شد.

 

 

 

۵۴) پی گیری نتیجه فعالیت های تبلیغاتی که برای سفارش دهنده انجام داده اید و ارسال آنها برای مشتری سبب آگاهی طرفین نسبت به میزان موفقیت پروسه تبلیغاتی می شود. ضمن آنکه اعتماد سفارش دهنده را نسبت به وجدان کاری شما و موسسه شما افزایش می دهد.

 

 

 

۵۵) برای ساختار شکنی و زیر پا گذاشتن اصول و قواعد تبلیغات و گرافیک لازم است . ابتدا آ‹ها را فرا گرفته باشیم نو آوری با آگاهی به آنچه در گذشته انجام پذیرفته، ارتباط مستقیم دارد. در حقیقت شما باید بدانید قبلاً چه بوده تا بتوانید بگویید بعداً چه باید بشود.

 

 

 

۵۶) بعضی از سفارشات به دلیل ویژگیهای خاص خود، امکان حرکات تازه در اجرای طرح را به شما نمی دهد برای نمونه در طراحی اوراق اداری نهادها و ارگانهای اداری (در ایران) باید توجه داشته باشد که بسیاری از حرکتهای شما از پیش توسط سفارش دهنده، مشخص یا محدود شده اند. لزوم قید شدن نشانه های دوستی قرار گرفتن آنها در بالای کادر، نوع مشخص قلم نوشتار، محدودیت رنگ در چاپ،ثابت بودن قطع (A۴- A۵) ضرورت قید شدن مواردی چون تاریخ، شماره ، پیوست و .... از این جمله اند.

 

 

 

۵۷) با هر مشتری به زبان خودش گفتگو کنید. مسلماً این زبان، چرب زبانی نخواهد بود، در نظر بگیرید به دلیل عدم برقراری ارتباط فکری لازم با سفارش دهنده (به جهت نیاموختن زبان وی) نتوانید مجموعه فعالیتهای خود و گروهتان را به او بقبولانید و این یعنی دوباره کاری و از دست دادن فرصت.

 

 

 

۵۸) سفارش دهندگان خوب خود را به مشتریان همیشگی تبدیل کنید . بهتر است تعداد انگشت شماری مشتری دائمی داشته باشید تا آنکه تعداد پرشماری مشتری فصلی. ویژگی مهم حالت اول شناخت کافی و لازم بین شما و سفارش دهنده است که سبب می شود تا با اطمینان از آنچه می خواهید و آنچه باید انجام شود، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. چنین امری نهایتاً به همکاریهای موفق تری می انجامد.

 

 

 

۵۹) بین مشتریان خود به لحاظ اهمیت سفارشات از نظر زمان تحویل و کیفیت اجرا، تفاوت نگذارید. سفارش دهنده ای که با سفارش طراحی مجموعه اوراق اداری خود، کار با شما را آغاز می کند، ممکن است در دراز مدت به یکی از اصلی ترین مشتریان شما تبدیل گردد.

 

 

 

۶۰) تا دیروز تصور می شد وظیفه گرافیست (تبلیغاتچی) اجرای پروژه تبلیغاتی در جهت رضایت مشتری است اما امروز اعتقاد درست بر این است که وظیفه گرافیست اجرای پروژه تبلیغاتی در جهت رضایت مشتریهای دائمی است. بنابراین شناخت و آگاهی نسبت به خواسته های این مشتریان از وظایف شماست.

60 نکته برای گرافیست شدن!
انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

گرافیک چیست؟


معرفی رشته گرافیک

گرافیک هنری است که توانسته بسیاری از هنرها را به خدمت گرفته و اصیل ترین وظیفه خود را که انتقال پیام است به خوبی به انجام رساند. گرافیک مترادف هنر ترسیمی، تصویرسازی، نمودار یا طرح همراه با موضوعات چاپی می باشد. گرافیک در دو مفهوم قدیم (سنتی) و جدید(نوین) متمایز میگردد که در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد.

گرافیک چیست؟

گرافیک از واژهٔ یونانی graphikos است و به معنای آنچه است که مربوط می‌شود به طرح زدن و طراحی. تعریف دیگر از گرافیک هر کار و یا شیوهٔ مربوط به کشیدن تصویر از روی یک چیز و یا از انگاره آن است. بنابراین همهٔ پدیده‌هایی را در بر می‌گیرد که ایجاد شده‌اند: به شکل یک نشانه، علامت، نقشه، طراحی، کشیدن از روی یک چیز و به ویژه طراحی خطی یک پدیده.

 

گرافیک سنتی و مدرن

هنرهای گرافیک شامل کشیدن، طراحی کلیشه وگراور برای چاپ و طراحی گرافیکی است. صنایع گرافیک شامل همهٔ تکنیک‌ها و فعالیت‌هایی است که در تولید یک کار چاپی نقشی ایفا می‌کنند. طراحی گرافیک پیشه یا هنر ارتباط بصری است که از آمیزش تصویرها، واژه‌ها و ایده‌ها ترکیب شده تا اطلاعاتی را به تماشاگر برساند و به ویژه در او تاثیر مشخصی بنهد.

 

گرافیک در دو مفهوم قدیم (سنتی) و جدید(نوین) متمایز میگردد که در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد. منظور از چاپ انواع و اقسام چاپ است. گرافیک (قدیم) یا همان گرافیک سنتی شامل خطاطی، نقاشی دو بعدی، کنده کاری می باشد که بیشترین شکل آن در آرایش کتابهاست که محصول کار نقاش، خوشنویس، تذهیب کار و جلدساز می باشد.

 

گرافیک نوین یا گرافیک مدرن علاوه بر کتاب آرایی در قسمت تبلیغات تجارتی، اعلانات دیواری و مطبوعاتی و نشان ها (لوگوها) و غیره می باشد و حتی در سینما و تلویزیون هم کاربرد دارد. مثلا عنوان بندی فلم و تصاویر متحرک طراحی شده. هنر گرافیک نوین با مسائل ارتباط محیطی نیز تداخل دارد، پس هنر گرافیک علاوه بر خط و رنگ، به عناصر بصری دیگری چون حجم و نور کمک می گیرد.

 

گرافیک حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است و دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای می باشد. گرافیک یا به عبارت کاملتر طراحی گرافیک (Graphic design)، بکارگیری تکنیکهای مختلف خلق آثار دوبعدی بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و … است که در جهت رساندن پیامی خاص به بیننده انجام بپذیرد.

 

شرایط ورود به رشته گرافیک:

گرافیک,رشته گرافیک,طراحی گرافیک

گرافیک حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است

 

¤ داشتن معدل 16 یا بالاتر در کارنامه سال اول
¤ داشتن علاقه و انگیزه لازم به تحصیل در رشته گرافیک

 

توانمندی های لازم در بدو ورود به رشته گرافیک

هنرجویان در بدو ورود به رشته گرافیک باید دارای این توانمندی ها باشند:

¤ هنرجویان رشته گرافیک باید دید هنری داشته باشند.

¤ از توانایی های لازم برای ورود به رشته گرافیک این است که هنرجویان در بدو ورود به رشته گرافیک باید طراحی را در سطوح ابتدایی بلد باشند.

¤ هنرجویان رشته گرافیک باید علاقه واقعی به این رشته داشته باشند.

 

مهارت هایی که هنرجویان رشته گرافیگ در طی این مدت کسب می کنند:

1- در طی تحصیل در رشته گرافیک هنرجویان عکاسی و مراحل چاپ و ظهور عکس سیاه و سفید را فرا می گیرند.

2- آشنایی با طراحی و رنگ شناسی از مهارت هایی است که هنرجویان رشته گرافیک کسب می کنند.

3- طراحی حروف صفحه آرایی، تصویر سازی کتاب کودک از دیگر مهارت هایی که در رشته گرافیک، هنرجویان فرا می گیرند.

4- طراحی پوستر، آرم،بسته بندی و جعبه سازی

5- خوشنویسی درحد مبتدی – چاپ دستی

 

دروسی که هنر جویان گرافیک در طی 2 سال هنرستان می گذرانند:

رشته تحصیلی گرافیک,گرافیک,هنر گرافیک

هنرجویان رشته گرافیک باید دید هنری داشته باشند

 

سال دوم گرافیک:

دروس عمومی: دین و زندگی (2)، تربیت بدنی (2)، عربی (1/2)، زبان خارجی(2)، ریاضی(2)، ادبیات فارسی(2)، زبان فارسی(2)، جغرافیای عمومی و استان، آمادگی دفاعی

 

دروس تخصصی: طراحی (1)، مبانی هنرهای تجسمی، تاریخ هنرایران، کارگاه چاپ دستی (1)، خوشنویسی، عکاسی (1)

 

سال سوم گرافیک:

دروس عمومی: دین و زندگی(3)، تربیت بدنی (3)، عربی(2/2)، تاریخ معاصر ایران

 

دروس تخصصی: تاریخ هنرجهان، کارگاه گرافیک، مبانی تصویرسازی، عکاسی (2)، علم مناظر و مرایا، مبانی و کاربرد رایانه، پایه و اصول صفحه آرایی، خط در گرافیک، طراحی(2)، کارآموزی (1)

 

وسایل مورد نیاز رشته گرافیک

گرافیک,معرفی رشته گرافیک,ابزار گرافیک

دوربین، رنگ روغن، پاستل و ... از جمله ابزار مورد نیاز رشته گرافیک است

 

وسایلی که هنرجویان رشته گرافیک به آن نیاز دارند عبارتند از:

• دوربین و فیلم و کاغذ عکاسی

• گواش

• قلمو

• مقوا آبرنگ

• مدادرنگی

• پاستل

• ماژیک رنگی

• رنگ روغن

• مقوای ایرانی و خارجی

• مداد طراحی

• وسایلی مانند چوب

• ورقه فلزی

 

آینده تحصیلی رشته گرافیک

گرافیک,طراحی گرافیک,رشته تحصیلی گرافیک

هنرجویان گرافیک پس از قبولی در کنکور می توانند در رشته عکاسی تحصیل کنند

 

1- هنرجویان رشته گرافیک بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از هنرستان، در تابستان سال سوم، میتوانند در کنکور فنی و حرفه ای شرکت نموده و پس از قبولی در کنکور به تحصیل در آموزشکده های فنی و حرفه ای بپردازند و پس از 2 سال، موفق به اخذ فوق دیپلم گردند.

 

2- پس از اخذ دیپلم هنرستان، هنر جویان گرافیک می توانند بدون آزمون ورودی وارد پیش دانشگاهی هنر شده و پس از یک سال تحصیل، در کنکور سراسری هنر شرکت نموده و در یکی از رشته های عکاسی، صنایع دستی، سینما، تئاتر، مرمت آثار باستانی، هنرهای اسلامی، طراحی و چاپ پارچه و لباس، گرافیک، نقاشی، طراحی صنعتی و طراحی فرش به تحصیل پرداخته و پس از 4 سال موفق به اخذ لیسانس گردند.

 

تعداد واحد هایی که هنرجو باید در 2 سال دوم و سوم رشته گرافیک بگذراند: دروس عمومی 26 واحد و دروس تخصصی 39 واحد.

 

در طراحی گرافیک، حیطه‌ها و تخصصهای مختلفی وجود دارد:

گرافیک,رشته گرافیک,هنر گرافیک

تصویرسازی برای کتابهای کودک، طراحی صفحات وب در حیطه کاری گرافیست ها می باشد

 

ارتباط بصری (Visual communication)- مانند:

- طراحی پوستر

- طراحی جلد

- طراحی علامت (Sign)

- طراحی نشان (Logo)

- طراحی حروف

- طراحی آگهی تبلیغاتی

- صفحه آرایی برای کتاب و نشریه

- طراحی صفحات وب

- طراحی چاپ برای بسته‌بندی

- طراحی تبلیغاتی (کاتالوگ، بروشور، فلدر، اوراق اداری و …)

 

تصویرسازی (Illustration)- مانند:

- تصویرسازی برای کتابهای کودک، کتابهای علمی و آموزشی

- تصویرسازی برای نشریات

- طراحی نقشه و …

 

 

جهت دانلود این مقاله ، روی لینک زیر کلیک فرمائید.

گرافیک چیست؟
انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷

برچسب های مهم

متد زنتنگل و طرح های ماندالا چیست؟


متد زنتنگل (Zentangle)

متد زنتگل یک روش آسان ، آرامش بخش و سرگرم کننده برای ایجاد تصاویر زیبا است. تقریبا هر کسی می تواند آن را برای ایجاد تصاویر زیبا استفاده کند. زنتگل موجب افزایش تمرکز و خلاقیت، رضایت میشود و حس خوبی به شما میدهد . روش زنتگل (Zentangle) در سراسر طیف گسترده ای از مردم با مهارت ها، علاقه ها و سنین های مختلف را به خود جذب کرده.

ما باور داریم زندگی یک هنر است و روش زنتگل هم استعاره ای زیبا برای جنبه هنرمندی آن برای همه افراد است.

ویژگی های هنر زنتنگل (Zentangle ):

خودآموز

با روش زنتنگل (Zentangle) ، هر کسی با هر توانایی با الگوها و طرح های تکراری تصاویر زیبایی ایجاد کنید. با توجه به اینکه این روش از یک سری مراحل خاص تشکیل شده راحت آموخته و راحت تر اجرا میشود. در واقع میتوان گفت یک نوع خلاقیت فردی است که از قوانین خاصی پیروی میکند.

سرگرم کننده و آرامش بخش

هنر زنتنگل یک راه سرگرم کننده و با نشاط برای استراحت ، افزایش تمرکز وکاهش استرس است. ویژگی ساده و کم هزینه بودن آن یکی از بر تری های زنتنگل نسبت به دیگر متد هاست .

نتایج غیر منتظره

در روش زنتنگل پیشنهاد میکنیم هیچ ایده ای از پایان کار و نتیجه کار نداشته باشید . ذهن و روح خود را آزاد بگذارید تا افکارو دهنیت تان به نتیجه کار تاثیر نگذارد.

عادت

مراحل تکراری ، آسان و غیر پیچیده که اصول زنتنگل هستند همگی موجب آرامش و تمرکز شما خواهد بود و موجب میشود حس خلاقیت را در طول روز و در دیگر کارها هم به همراه داشته باشید . بعد از مدت کوتاهی این کار جزو عادات روزمره تان خواهد شد که همه روز را برای زمانی که بتوانید هنر نمایی کنید ، ساعت شماری خواهید کرد.

بی انتها

ایجاد طرح ، دستکاری نمادها و کلا قرار دادن قلم به کاغذ بخشی از میراث انسانی ما است. در این زمان که همه مشغول کار با ماوس، کیبورد و تلفن های همراه هستند یک نقش کوچک زنتنگل شما را به خلاقیت ، آرامش و رهایی ذهن تشویق میکند

قابل حمل

هر چیزی که برای آفریدن یک هنر زنتنگل نیاز دارید در جیب شما جا میشود . این متد و روش ساده ، آرامش بخش و خلاقانه تقریبا در همه جا قابل اجرا است فردی یا دسته جمعی و بدون هیچگونه وسیله خاص و گرانقیمت .

 

غیر فنی

متد زنتنگل نیازمند دانش و تکنولوژی خاص و پیچیده ای نیست و خلاقیت شما محدود به کد نویسی و برنامه ریزی شخص دیگری نیست و حتی به شارژر و باتری هم نیاز ندارد. متد فقط محدود به خلاقیت و پرواز ذهن شماست خود متد زنتنگل موجب افزایش روز افزون خلاقیت شماخواهد شد و پیشرفت روزانه قابل مشاهده است.

 

مزایا و موارد استفاده از روش زنتنگل :

شاید برایتان جالب باشد که این متد چه فواید و کاربرد هایی دارد و در کجا ها از آن استفاده میشود.

  • افزودن آرامش
  • بازیابی ساده و سریع تمرکز حواس
  • بهبود بی خوابی (بهبود خواب با انجام زنتنگل قبل از خواب)
  • افزودن اعتماد بنفس
  • الهام بخش و افزودن خلاقیت
  • کاهش اضطراب و فوبیا (کاهش ترس از پرواز، با انجام زنتنگل در طول برخاست و فرود هواپیما)
  • درمان تغییر رفتار های آنی
  • پرورش و توسعه توانایی های خلاق
  • از بین بردن استرس
  • بهبود هماهنگی چشم و دست
  • توسعه و بازسازی مهارت های حرکتی
  • بهبود کار در تیم و فعالیت در گروه
  • تخلیه انرژی
  • مدیریت خشم
  • کمک به درمان اعتیاد
  • کمک به دوره رژیم غذایی
  • توسعه و پیشرفت توانایی های اولیه هنری
  • افزایش دامنه توجه و توانایی تمرکز
  • تشویق به تحصیل در خانه
  • کمک به Brainstorm و خلق ایده
  • کمک به حل مشکلات و خلق راه حل آن

توجه:شما عزیزان می توانید این طرح ها را در منوی طرح های لایه باز ماندالا با متد رنتنگل مشاهده و خرید فرمائید.

 

 

جهت دانلود این مقاله نیز می توانید روی لینک زیر کلیک فرمائید.

 

متد زنتنگل و طرح های ماندالا چیست؟
انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۶

برچسب های مهم

سوالات متداول


با سلام همراهان عزیز

چند موضوع را حتما در خرید کارها دقت فرمایید:

1- به فرمت فایل ها توجه فرمایید.در صورت اشتباه شما و خرید فایلی که به متن آن دقت نکرده باشید و فرمت را نخوانده باشید/مسئولیت به عهده خودتان است.

2- در صورت خرید فایل, حتما ایمیل یا جیمیلی را وارد نمائید که صحیح بوده و آن را چک میکنید/در صورت درخواست ارسال مجدد لینک دانلود و هنگام دانلود اول بعد از خرید،اگر به هر دلیل ایمیل یا جیمیل ناصحیح وارد کرده باشید و لینک دانلود برایتان ارسال نشد و یا به هر دلیلی لینک دانلودتان را از دست دادید/از طریق قسمت تماس با ما ،ایمیل صحیح را وارد کنید تا همکاران ما لینک دانلود را مجددا برایتان فعال و به ایمیل صحیحتان ارسال نمایند.

3- تمام فایل های دانلود قبل از آپلود چک میشود و همه صحیح هستند.برای مشکلات از این قبیل سیستم خود را چک فرمائید و بعد از اطمینان کامل با قسمت تماس با ما /با ما مکاتبه فرمایید. در صورت امکان از دانلود منیجر برای دانلود فایل ها استفاده نمائید.اگر پیغام خطا به هر دلیلی مشاهده کردید،مشکل از فایل نمی باشد.بعد از چک کردن سیستم خودتان ،لینک مجدد دانلود را از ما در ایمیل یا جیمیلی که برای خرید به ثبت رسیده درخواست کنید.در اسرع وقت لینک مجدد ارسال میشود.

4- هر گونه مشکل/نظر/ و پیشنهاد از قسمت تماس با ما و پشتیبانی خرید فعال است/و نظری برای کارها درج نخواهد شد .

 

تذکر: لطفا پاسخ سوال های خود را در ایمیل یا جیمیلی که در هنگام پرسش ثبت نموده اید دنبال کنید. و منتظر جواب در سایت یا تماس از سایت نباشید.

 اگر ایمیل یا جیمیل ندارید هم میتوانید خرید داشته باشید.اگر در هنگام دانلود به مشکل برخوردید(با احتمال خیلی کم/مثلن سرعت نت در دانلود) میتوانید از طریق تماس با ما درخواست لینک مجدد کنید(با گذاشتن آیدی تلگرامی خودتان)لینک را برای شما عزیزان در تلگرام ارسال خواهیم کرد.پس نگران دانلود،هزینه و لینک نباشید.ما تا انتهای دانلود با شما عزیزان هستیم.

 

با تشکر از همراهی و همکاری شما عزیزان

گرافیک ایران/فورکیا

سوالات متداول
انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

لطفا عضو کانال تلگرام ما باشید


طرح های لایه باز ویژه طراحی های مذهبی-تبلیغاتی-آموزشی

طرحهای این سایت نسبت به سایتهای دیگر جدید می باشد

لطفا از تمام کارها دیدن فرمایید.

عضو کانال تلگرام ما نیز باشید.

تذکر: بازدیدکنندگان عزیز و خریداران گرامی،لطفا در صورت وارد نبودن به نرم افزارهای گرافیکی که کار با آن ایجاد گردیده و در زیر کار قید شده،هیچ گونه طرحی خرید نفرمایید.در غیر این صورت جوابگوی سوالات شما نخواهیم بود.لطفا دقت فرمائید.

کارها همه صحیح و سالم هستند و هیچ گونه ایرادی تا کنون مشاهده نشده است.

ممنون از حمایت شما عزیزان

https://t.me/graphiciranforkia

 

با تشکر،مدیریت سایت

لطفا عضو کانال تلگرام ما باشید
انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶

برچسب های مهم

کانال تلگرام سایت ما


با عضویت در سایت و کانال تلگرام ما، از فایل های رایگان نیز برخوردار شوید.

دانلود  هر گونه طرح های گرافیکی زیبا و ناب.

 تذکر: بازدیدکنندگان عزیز و خریداران گرامی،لطفا در صورت وارد نبودن به نرم افزارهای گرافیکی که کار با آن ایجاد گردیده و در زیر کار قید شده،هیچ گونه طرحی خرید نفرمایید.در غیر این صورت جوابگوی سوالات شما نمی توانیم باشیم.لطفا دقت فرمائید.

کارها همه صحیح و سالم هستند و هیچ گونه ایرادی تا کنون مشاهده نشده است.

با تشکر از حمایت شما عزیزان

https://t.me/graphiciranforkia

کانال تلگرام سایت ما
انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

برچسب های مهم


دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711

دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 1901 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

دانلود کارت ویزیت حرفه ای زرد نارنجی مشکی سفید

دانلود کارت ویزیت حرفه ای زرد نارنجی مشکی سفید

این کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.   ويزيت مثلثي،کارت ويزيت مجازي،کارت ويزيت مجري گري،کارت ... ...

کارت ویزیت صورتی نارنجی زرد چند ضلعی سفید

کارت ویزیت صورتی نارنجی زرد چند ضلعی سفید

این کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.   ققنوس،چاپ کارت ويزيت ققنوس،کارت ويزيت قلب،کارت ويزيت ... ...

دانلود فون لایه باز کودک جنگل بهاری-کد 1529

دانلود فون لایه باز کودک جنگل بهاری-کد 1529

مشخصات فايل نام فايل:فون لایه باز کودک جنگل بهاری نوع فايل:فون لایه باز،بک گراند لایه باز پسوند فايل اصلي:PSD پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3600*3600 PIX ابعاد به سانتیمتر: 30.48*30.48 CM کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل Original file طراحی اختصاصی سایت عکس گراف کاربري ... ...

طرح لایه باز (PSD) کارت ویزیت خدمات تعمیرگاه جلوبندی و ترمزی و اگزوزسازی

طرح لایه باز (PSD) کارت ویزیت خدمات تعمیرگاه جلوبندی و ترمزی و اگزوزسازی

طرح لایه باز (PSD) کارت ویزیت خدمات تعمیرگاه جلوبندی و ترمزی و اگزوزسازی این فایل شامل طرح مدرن و شیک کارت ویزیت لایه باز فتوشاپ (PSD) مناسب جهت مشاغلی همچون تعمیرگاه خودرو، جلوبندی و ترمزی ، اگزوزسازی و باکسازی می باشد که به صورت 2رو با رزولیشن 300 و سایز 9 در 5 و با ... ...

وکتور کودکانه دختر دوچرخه سوار-کد 3283

وکتور کودکانه دختر دوچرخه سوار-کد 3283

مشخصات فایل نام فایل:وکتور کودکانه دختر دوچرخه سوار-کد 3283 نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری لایه ... ...

دانلود وکتور گل گلی گل محمدی بنفش -کد 4319

دانلود وکتور گل گلی گل محمدی بنفش -کد 4319

مشخصات فایل نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری لایه بازی هستند که با کیفیت بسیار بالا طراحی شده اند و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ویژه طراحان تبلیغاتی و مذهبی و آموزشی،فرهنگی(سبک جدیدی از طرح های گرافیکی)(هر گونه کپی برداری برای فروش غیر قانونی می باشد)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما